skilletchick
11-07-2004, 11:58 AM
does anyone know if skillet's coming to wisconsin? i didn't see it but i might have missed something.

also, if they don't have a festival date posted, does that mean they aren't playing at that festival?

JohnnyRocker
11-21-2004, 09:22 PM
Go here. (http://bratstop.com/live_music/event_schedule.htm) It's a 21+ show, so I don't know how it'll work for you, it's in Kenosha too.

skilletchick
11-22-2004, 02:15 PM
thanks for that... well i guess i can't go. heh, that's kinda funny. they're playing at a bar?

JohnnyRocker
11-22-2004, 08:39 PM
Yeah, they got invited to play so they said yeah, plus it's their hometown. Also, they've played a lot of bars lately considering the Saliva tour they were on. That doesn't mean they endorse what may go on at a bar though, they're there to be a light.

terrasin
11-23-2004, 02:15 AM
ROTFL
They are opening for Slaughter?? That's too funny.

CJ

theelectric3
11-23-2004, 10:53 AM
that's cool that they got invited to play there. :)

skilletchick
11-24-2004, 04:12 PM
lol, well, since they were playing with saliva... it makes sense. isn't josey(sp?) scott from saliva? cuz josey scott did that spiderman song with chad krueger (sp? lol) that i love...

Gary
11-27-2004, 08:53 PM
May I ask why it's "too funny" that they played with Slaughter?

panhed4_life
11-28-2004, 09:12 AM
that sux that they're not playing in wisconsin that much anymore. I miss going to their shows they should have a collide tour date somewhere in wisconsin.

skilletchick
12-01-2004, 06:08 PM
you are so totally right laura.... i would totally love that!

theelectric3
12-01-2004, 10:41 PM
looks like they are coming to WI 2 times on their collide tour.

skilletchick
12-04-2004, 05:24 PM
hmmm... i didn't see that... i have to go check!