Maxdude360
04-08-2005, 09:04 PM
who wants it and who has it?

animeraven34
04-09-2005, 08:22 PM
$400 for a fancy trinket? I don't think so. :P

bob
04-09-2005, 08:25 PM
I heard they've been having problems with faulty PSPs popping up everywhere, i'm just gonna pass on it for now...

Maddd
04-10-2005, 05:15 AM
i dont even know what it is, lol
So i dont want it...i want a electric guitar more

bob
04-10-2005, 10:44 AM
PlayStaion Portable... that's what it is... I just wish that the wireless could go further than a couple hundred feet... :-\

skilletfreak101
04-10-2005, 03:08 PM
the psp is too expensive...i don't care how cool it is...im not gonna spend $150 on it.

amodman
04-10-2005, 05:43 PM
Love to have one...but there's no way in heaven or hell I'm paying that much money for the the thing. Honestly, it's three times the price of an Xbox. I'll just save my pennies for the next generation of consoles instead.

animeraven34
04-10-2005, 07:17 PM
the psp is too expensive...i don't care how cool it is...im not gonna spend $150 on it.
They're $400, the Nintendo DS is $150. :P

amodman
04-10-2005, 07:19 PM
They're $400, the Nintendo DS is $150. :P

Actually I'm pretty sure it's closer to $300...unless you get the good package with three decent games...

bob
04-10-2005, 07:36 PM
or if you import it from Japan :P

Bassplayer
04-11-2005, 04:52 PM
i dont even know what it is, lol
So i dont want it...i want a electric guitar more
you have good taste. lol

skilletfreak101
04-12-2005, 06:46 PM
OMG they are $400!?!!?!?!? HOLY CRAP!!!!! i thought $150 was alot of money!!!!! DANG WHAT A RIP-OFF!!!!!!

bob
04-12-2005, 07:44 PM
they have quite a bit of features... ipods cost 400 dollars...

BaCk_FliP
04-13-2005, 06:52 AM
the PSP has a GPS, MP3 player, and you can download DVDs to a memory stick and watch em on there.. oh yeah, and you can play games on it :D
that's what I've heard about the PSP anyways..

aliengurl7
04-13-2005, 11:49 AM
im happy with my little guy gba thank you very much :P

Maxdude360
04-13-2005, 12:30 PM
i want one so bad but cant afford it

cloroxmartini
04-16-2005, 11:31 AM
a friend of mine got a psp. he was so excited when he got it saying it was amazing and such. now he's telling me that he's having all these problems with it.

Maxdude360
04-16-2005, 01:26 PM
oh well by the time the price goes down i hope they would have fixed it because they are awesome